Za sve nove admine, da me puno ne gnjave na pp evo kako da pokrenete CW skriptu:
Korak 1:
Zaključavanje servera:
amx_cvar sv_password pass
Otključavanje servera:
amx_cvar sv_password ""
Smoke runda po želji, ide prije amx_match:
amx_round smoke
Knife runda također po želji i isto ide prije amx_match:
amx_round knife
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korak 2:
Pokretanje match-a
Korištenje amx_match moda:
* amx_match tagCT tagT mrX esl recdemo (kucate u consoli)
tagCT - tag klana koji igra kao CT na početku matcha;
tagT - tag klana koji igra kao T na početku matcha;
mrX - max rounds (mr6, mr12, mr15);
esl - ime configa, ovaj je fino podešen po CSCL ESL V3 pravilima samo je fadetoblack 0;
recdemo - snima svakome demo iz 1. lica na njihov računar
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Primjer:
BUG vs ''BUG 2 team'' na 15 rundi poluvrijeme:
amx_match BUG ''BUG 2 team'' mr15 esl recdemo (navodnici kod taga sa razmakom samo)
* Najbitnije je da prvo piše tag tima koji na početku match-a igra kao CT
Ako ne želite da upisujete imena klanova, možete i ovako: amx_match2 mrX esl recdemo
mrx - max rounds (mr6, mr12, mr15)
esl - ime configa
recdemo - snima svakome demo iz 1. lica na njihov računar
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korak 3:
Start match-a
Match kreće i piše da igrači na SAY napišu ready, kad svi napišu ready, kreće LIVE
Ako ne želite da čekate da svi kucaju ready, jer može dugo da potraje admin može da pokrene match sa say: /start ili da ga zaustavi na say: /stop.
Kada završi 15 rundi, ispiše se da je kraj poluvremena i server sam prebaci igrače i daje restart.
Svi igrači ponovo trebaju na SAY da kucaju ready i automatski se restartuje i kreće drugo poluvreme ili admin kreće sa /start.
Na kraju se ispisuje rezultat, i kraj je match-a.
* Ako je nerješeno poslije drugog poluvremena automatski server prebacuje igrače i kreće OTH1 (over time half 1) koji traje 3 runde, posle OTH1 mod automatski prebacuje igrače i restartuje i počinje OTH2 sa 3 runde i posle toga je kraj.
* Na kraju polovine i na kraju match-a automatski server sam uzima Screenshot sa rezultatom koji možete naći u svom cstrike folderu