Cinjenica da jedan direktor srednje skole misli da moze na krajnje retrogradan nacin da osujeti i zabrani iznosenje stavova ljudi koji posjecuju ovaj sajt na racun profesora je vise nego apsurdan. Umjesto da pohvali i na neki nacin nagradi ucenika koji je sam, bez pomoci drugih, ulozio ogroman trud i napravio toliko dugo iscekivani sajt o nasem gradu, on pokusava da obezvrijedi taj rad svojim postupkom i da da sebi za pravo da zabranjuje forume na kojima sadasnji i bivsi ucenici iznose svoja misljenja o profesorima.
Na vecini visokoskolskih i vecim dijelom srednjoskolskih obrazovnih ustanova se sprovode ankete u kojima ucenici, odnosno studenti vrse ocjenjivanje svojih profesora (nacin i kvalitet njihovih predavanja, redovno odrzavanje casova, vjezbi,....), naravno, ankete ne sadrze imena ucenika, i kroz njih svaki od profesora dobija neku srednju ocjenu, koja treba da bude pokazatelj, odnosno indikator da se dati profesor, npr. upozori od strane direktora(dekana) da pripazi na svoj rad i da gleda da ga poboljsa. Ankete se odrzavaju svake skolske godine, i na taj nacin je omogucena analiza i uporedjivanje rezulata sa prethodnim godinama. U anketama ucenici su duzni da navedu takodje i razloge zbog kojih daju odredjenom profesoru dobru ili losu ocjenu, zatim koje korake treba preduzeti profesor u cilju poboljsanja nastavnickog kursa, itd. Iz sopstvenog iskustva mogu da kazem da su se ankete pokazale veome korisnim i da se u vecini slucajeva gdje su profesori u prvim anketama ocjenjivani slabim ocjenama, narednih godina se povecavao indeks prolaznosti na ispitima, predavanja su bila kvalitetnija, itd...
Naravno, sve ovo navodim kako bih ukazao na to da direktor koji nastoji da zabrani forume na kojima ucenici iznose negativne i pogrdne stavove na racun pojedinih profesora, bi trebao da djeluje na same profesore da poboljsaju kvalitet svojih predavanja. Jer, nisu svi profesori ocjenjeni negativno, vec samo neki od njih, sto znaci da ljudi ne zloupotrebljavaju ovaj forum i ne iznose neosnovane cinjenice vec stvarno cinjenicno stanje pedagoskog ophodjenja pojedinih profesora prema ucenicima.